sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Eilinen illallinen naapureilla oli kyllä niin ihana. Juotiin viiniä ja juteltiin, syötiin ihanan eurooppalaista ruokaa (perunamuusia, jotain lihamuhennosta ja KANTARELLEJA) ja juotiin espressoa. Puhuttiin Clauden kanssa elokuvista, se rakastaa Ingmar Bergmania ja tietää muutenkin kaikki tietämisen arvoset elokuvat ja ohjaajat. Niillä on kotiteatteri ja Netflix (maksat tietyn summan kuukaudessa ja vuokraleffat postitetaan sulle kotiin) ja ne sano että saan koska vaan mennä kattomaan niille elokuvia. Myöhemmin niitten 22v poika tuli kotiin ja ärsytti kun ne selvästi yritti parittaa meitä, vanhemmat lähti heti "nukkumaan" ku se tuli :D Etienne on ihan sulonen, mutta se on adoptoitu Perusta niin a) se ei oo yhtään sen näkönen millasista tykkään ja b) se on henkisesti ihan kuustoistavuotiaan tasolla. Katottiin Family Guyta ja juteltiin kaikesta, se oli ihan ihmeissään ku tiesin kaikki tv-sarjat. Se tarjos smirnoffia ja kutsu mut sen seuraaviin kotibileisiin. Taidan soittaa sille tällä viikolla jos se vois ostaa mulle vähän viinaa perjantaita varten. Kamalaa hyväkskäyttöä.

Claude sano että se luuli mua ainaki 22 vuotiaaks ja että oon nuorin au pair jonka ne on tavannu. Sit ne oli ihan yllättyneitä ku sanoin et oikeesti oon vieläpä aika ujo ja pienenä olin tosi arka. Ihmetytän välillä itteänikin, että mitä oikeesti teen täällä, ku en oo kuitenkaan sellai rohkee.

Tänään koitin käyttää uutta vihdoin hankittua kännykkää eikä se sit tietenkään toiminu, koitettiin soittaa johonki asiakaspalveluun ja siellä oli sellai nainen jonka puheesta en saanu mitään selvää ja se sano joka väliin mun nimen. Se myyjä oli joku kummallinen intialainen mies ja sit ku Anne kysy sieltä asiakaspalvelusta sen kännykkäkaupan puhelinnumeroa ni se ei edes ollu niitten tietokannassa :D Mennään kai huomenna sinne, oon niin ilonen että Anne tulee mukaan koska se osaa olla tosi pelottava jos se ei oo tyytyväinen. :D

Olin White Plainsissa kun piti mennä kampaajalle mutta muutin mieltäni kun ne kaikki kampaajat siellä ostoskeskuksessa oli sellasia viiskymppisiä etelä-amerikkalaisia tätejä. Ostin meikkejä ja baarimekon ja kulutin taas satasen. Olin ekoissa liikennevaloissa ku kävelin juna-asemalta sinne mallille niin sellai poika kysy mitä kello on ja alko kauheesti juttelemaan ja kysy että mennäänkö kahville ja myöhemmin johonki baariin. Luulin eka et se on paikallinen mut sit selviski et se on albaniasta :D Ei kiitos.

Yhyy The Killers esiintyy nycissä huomenna.

Ei kommentteja: