sunnuntai 25. toukokuuta 2008

29 päivää


Vilma & Venla

Eilen olin moikkaamassa kaksosia joita oon hoitanut viime kesästä asti. Vaikka mulla onkin viisi pientä serkkua, niin näitä tyttöjä tulee kyllä silti eniten ikävä kun lähden vuodeksi pois. Ehkä ikävää lievittää kuitenkin se, että rakastun varmasti Jessieen ja Jacksoniin ihan yhtä paljon kun oon rakastunut tyttöihin.

Ärsyttävää kun äiti ja kaikki sukulaiset koko ajan kyselee että "joko jännittää lähtö?". Mitä enemmän sitä hokee, sitä enemmän alkaa ihan oikeasti jännittämään. Pitäisköhän kohta alkaa miettimään pakkausjuttuja? Ja yks juttu mitä pitää ainakin miettiä on se, ostanko kannettavan täältä vai vasta sieltä. Siellä olis halvempaa mut jos ostaisin täältä niin saisin siihen kaikki kuvat ja musiikit mukaan.

2 kommenttia:

Pauliina kirjoitti...

Heips,

laitoinki ton oman blogin julkiseksi, saanko linkittaa sut sinne? :) noi kaksoset on tosi söpöjä, katoin muuten noi sun valokuvatkin ja sulla oli paljon kivoja kuvia, sä ilmeisesti harrastat valokuvaamista? mietin myös tota kannettavan ostoa jenkeistä, päätin nyt noitten galleriakommenttien perusteella et kannattaa ostaa sieltä. täytyy vaan toivoo ettei mee heti rikki ku tulee Suomeen takasin. mulla oli jotain muutaki asiaa mut unohtu jo :D

Virpi kirjoitti...

Heissan

No tokihan sa saat.. :) Ja olitkin tehny jo sen. hehe. Ei mutta lisasin sut myos. Mukavaahan se on jos eksyy toisen sivuille niin loytaa tiensa myos muiden blogeille.

Suloiset on kylla noi lapsoset tuossa kuvassa. :)