sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

Huomenna se sitten vihdoin koittaa: kauan odotettu lähtöpäivä! Koska oon erittäin aikaansaamaton ihminen, alotin pakkaamisen tietysti vasta tänään väsyneenä ja vähän krapulaisena mökkireissun jälkeen. Onneks äiti autto valitsemaan ja silittämään vaatteita. On muuten ihan älyttömän vaikeeta miettiä mitä pitää pakata vuoden reissulle mukaan ja nyt mun liian pieni matkalaukku on ihan täynnä vaatteita ja tuntuu että unohdan varmasti jotain tosi tärkeetä. Pakkasin lähes kaikki vaatteet jotka omistan, talvivaatteita lukuunottamatta. Ne ei vaan kertakaikkiaan mahdu mukaan joten joko äiti saa lähettää ne mulle sinne tai sit ostan sieltä uudet.

Mun kanssa samalla lennolla on kolme muuta aupparia, yhden kanssa oon jo ollutkin yhteyksissä aupairusa-foorumin kautta. Tosi mukavaa ettei tarvi ihan yksin matkustaa!

Dorfien nykyinen au pair lähtee sieltä vasta huomenna, ja vähän jännittää miten lapset suhtautuu muhun jos niillä on kova ikävä vanhaa auppariaan.

Seuraavan kerran kirjoittelen tänne sieltä koululta tai vasta kun oon kotiutunut perheeseen. So long girls! Voin kertoa, että lähtöpäivä tulee nopeemmin kuin huomaattekaan.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka,

voinko lisätä sun blogin linkin tonne au pair usa -sivulle?

t. Sanna

Riina kirjoitti...

Saa tottakai. :)