lauantai 28. kesäkuuta 2008

Ei riittais millaan aikaa eika energiaa kirjottaa tanne, tuntuu etta on koko ajan niin paljon muuta tekemista. Pitaa kuitenkin kirjottaa jotain ylos ennen ku unohdan kaiken.

St. John's University oli ihan mukava paikka. Oikeestaan se oli aika allottava (kuuma, kostea, ransistyny ja taynna otokoita) mutta mulla oli joka tapauksessa tosi hauskaa. Suurin syy siihen oli se, etta meita oli siella viis suomalaista samaan aikaan. Oon niin onnellinen, etta mulla kavi hyva tuuri ihmisten kanssa. Olisin ollut aika yksinainen ilman niita mahtavia tyttoja.

Ruoka oli pahaa ja todella rasvasta. Oltiin koko ajan tosi vasyneita jet lagin, ruuan ja liikunnan puutteen takia. Yhtena iltana oli pakko lahtea pienella kavelylle ja kampus oli oikeen elaintarha: nahtiin tulikarpasia, oravia, joutsenia, kilpikonna ja kolme valkohantapeuraa!

Tunnit oli pitkia mutta meijan opettaja oli tosi mukava, joten viihdyin siella aika hyvin. Iltasin oli kaikenlaista viihdetta, kuten International Sing-Along ja Safety Workshop. Safety Workshop oli erityisen hauska, naurettiin ihan hulluna.

New Yorkista ja hostperheesta kirjotan myohemmin omat paivitykset. Taa paivitys kuulostaa varmaan aika negatiiviselta, mutta kaikki on taytta totta ainakin mun kohdalla. Odotin turhaan etta muuttuisin heti toiseksi ihmiseksi kun taa seikkailu alkaa, sellaseksi kun kuvitelmissa. Sita ei tapahtunut kuten arvata saattaa, mutta ei se mitaan. Nautin tasta taysilla. Koti-ikavaan pitaa kuitenkin osata varautua, se iski muhun tiistaiaamuna kun olin hetken yksin ja voin kertoa, etta se ei tunnu yhtaan kivalta.

Ei kommentteja: